BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 24, 2009

SEHARI SUNTUK DUDUK KAT OFFICE

mule2 bangun pagi,mandi n sarapan... ,lepas sarapan terus bawak adik2 round2 sekililing villa sutere.....,adik aku mmg cam tu...., sampai je kat office x taw nk wa ape..., pastu ibu kasi kejer utk
edarkan flyier kat kete org....,cuak gak..,klu ade ogr dlm kete mmg cuak giler....,aku tunggu org tu keluar dari kete bru aku kasi kat org tu...,fuh..mmg giler....,,lepas abis edarkan flyier kene angkat barang dari kete kawan mak aku....,, angkat makanan,air,bisku n mcm2 lagi...
ah..,, letih giler.....,,lepas ambik semua benda tuh...,aku ikut ayah aku n kawan2 nyer gi PKNS edar flyier,,lepas PKNS aku gi KOMPLEKS DIAMOND edarkan flyier gak....,,letih giler...

ke takat ni jer.......
babai........

0 comments: